Som assisterende butikksjef er du en del av butikkens ledelse. Du vil jobbe tett med butikksjefen for å sikre effektiv drift og god kundeservice. I tillegg til butikkoppgaver, kommer du til å ha ansvar for å lede og motivere ansatte, samt hjelpe til med diverse administrative oppgaver.
Arbeidsoppgaver:
- Være butikksjefens stedfortreder
- Veilede og følge opp ansatte i deres arbeid
- Sikre at butikken er ryddig og i god stand til enhver tid
- Assistere i varebestillinger og varelagerstyring
- Delta i planlegging og gjennomføring av kampanjer og salgsaktiviteter
- Bidra til et trivelig og godt arbeidsmiljø for ansatte og kunder
Kvalifikasjoner:
- God serviceinnstilling og evne til å skape gode kundeopplevelser
- Ha gode samarbeidsevner, sympatisk, ryddig og pålitelig
- Strukturert og løsningsorientert
- Resultatorientert og være med på å opprettholde et godt arbeidsmiljø
- Ønskelig med relevant kompetanse/erfaring innenfor økonomi og ledelse
- Erfaring fra butikkdrift er en fordel, men det blir lagt stor vekt på egnethet
Vi tilbyr:
- I Coop Finnmark er det mange hyggelige medarbeidere som blir dine kollegaer
- Gode muligheter for personlig utvikling
- En spennende stilling i en lokal butikk
- Opplæring i butikk og gjennom vår egen app-baserte Coopskole
- Lønn: etter avtale
Er du klar for å ta utfordringen som assisterende butikksjef? Send inn din søknad snarest mulig.
Vi ser frem til å høre fra akkurat deg!