I NAV Kontaktsenter Troms og Finnmark,  avdeling Alta har vi flere ledige faste stillinger som veiledere. Vi søker etter personer som er selvstendig og besluttsom, og som stoler på egne avgjørelser. En av våre viktigste oppgaver er å sikre at folk som kontakter NAV får den bistanden de trenger, og vårt mål er å stadig skape bedre brukermøter. 

NAV Kontaktsenter er et av Norges største og mest avanserte kontaktsenter som håndterer ca. 5,4 millioner brukerhenvendelser hvert år. Vi er NAVs faglige førstelinje på telefon, chat, digitale kanaler og sosiale medier. NAV Kontaktsenter består av 1000 medarbeidere fordelt på flere lokasjoner i hele landet. 

NAV Kontaktsenter er i endring og omstilling. Det må derfor påregnes endring i arbeids- og ansvarsområder.

Arbeidsoppgaver

For å få bedre innsikt i arbeidsoppgavene, se filmen om hvordan det er å jobbe som veileder i NAV Kontaktsenter: https://vimeo.com/722838212  

Kvalifikasjoner

du må ha:

Personlige egenskaper

vi ønsker at du:

Vi tilbyr

Søknad og CV sendes via lenken nedenfor. Attesterte vitnemål fra videregående skole og høgskole/universitet samt attester lastes opp sammen med søknaden. Vitnemål  deles via www.vitnemålsportalen.no. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, ber vi om en autorisert oversettelse av dine papirer samt en godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (https://hkdir.no/).

Kontaktinformasjon

Hanne Kristin Lorentsen, Avdelingsdirektør, 995 32 203

Arbeidssted

Bjørn Wirkolas vei 15
9510 Alta

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: NAV

Referansenr.: 4820185315
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 28.06.2024