VI HAR ROM FOR DEG
Resepsjonist som vil være der det skjer
Etter en lang dag på reise er det få ting som er mer hyggelig enn å møte et vennlig ansikt som ønsker deg varmt velkommen. Det gjør vi i resepsjonen på Scandic Alta hver dag.
Resepsjonen er også hotellets naturlige møtepunkt, så du kommer til å være i sentrum av der det skjer. Vi vet ikke alltid hvilke utfordringer vi kan møte på under en arbeidsdag, men vi vet at når vi samkjører avdelingene på hotellet, så kommer alle til å slutte opp om våre gjesters ønskemål. Dette gjør vi sammen!.
Dine arbeidsoppgaver som resepsjonist:
- Inn og utsjekking av våre gjester i vårt system Opera Cloud
- Koordinere med alle avdelinger for å oppfylle våre gjesters ønsker og behov
- Bidra til mer salg
- Ta del i og aktivt arbeide med avdelingsmålene
- Ta imot bookinger og hente fakturaer
- Svare på spørsmål i fra våre gjester, både elektronisk og over skranke
- Nattkjøring og rutiner i forbindelse med dette
- Kassehåndtering
Vi har gode utviklingsmuligheter i vår organisasjon. Hvis du har ønske og ambisjoner om utvikling, vil du få mulighet til å vokse hos oss!
Erfaring og kvalifikasjoner som vi ønsker at du har og kan dele med oss:
- Snakker et av de skandinaviske språkene og engelsk flytende
Personlige egenskaper vi ser etter hos deg:
- Kvalitetsbevisst med salg og service i ryggraden
- Operativ, fleksibel og serviceinnstilt
- Pålitelig
- Evne til å takle høyt arbeidspress
Dette er en fast ansettelse på deltid.
Vaktene er fordelt på 7 sammenhengende vakter annenhver uke.
Din nærmeste leder er Hotellsjef og Assisterende Resepsjonssjef.
Startdato etter avtale