Dette er jobben:

*I Kremmerhuset setter vi service høyt. God kundeservice for oss, innebærer at vi ønsker alle kunder velkommen,

tar initiativ til gode samtaler, lytter med oppriktig interesse og bruker kunnskapen vår om interiør til å vise kunden hvordan de kan finne sin stil til sitt hjem.

Hvem ser vi etter?

Hvilke kvalifikasjoner har du?

Det er viktig for oss at har erfaring fra lignende stillinger og kan vise til gode resultater.

Men, det er minst like viktig at du har de egenskapene vi ser etter og personlig egnethet kan derfor veie opp for manglende erfaring.

Det er også viktig for oss at redelighet står høyt for deg, at du gjør hverdagen morsom for de rundt deg, at du liker å inspirere andre og at det er en selvfølge å ta lønnsomme valg.

Hvordan er hverdagen hos oss?

Fra du stempler inn til du stempler ut, så får du jobbe med inspirasjon.

Vi inspirerer kundene våre både gjennom fantastisk service, og gjennom å ha en ryddig og velfylt butikk med inspirerende vareeksponering.

Å jobbe i en kjede innebærer at du følger et konsept.

Men, hverdagen skjer og du kommer ofte til å bruke teften din for å trylle i butikken når varene våre får nye hjem.

I tillegg til forefallende oppgaver, vil du være delaktig i den daglige driften av butikken og samarbeide tett med butikkleder.

Når butikkleder er fraværende, tar du særlig ansvar og initiativ slik at butikkens visuelle standard og servicenivå er høyt.

Du jobber i en turnus med en variasjon mellom tidlig/mellom/senvakter + 1-2 lørdager pr. måned.

Du har mulighet for å jobbe mye i sommer.

Hva kan vi tilby?

I Kremmerhuset vil du få en innholdsrik, morsom og inspirerende jobbhverdag med mange ulike arbeidsoppgaver.

Du kommer til å jobbe sammen med en leder som setter både opplæringen og utviklingen din høyt,

og du blir en del av et team hvor det er viktig å vinne sammen.